|
|
Anul pastoral 2024‑2025
|
|
|
Sinod 2021-2024
|
|
|
În Dieceza de Iași
|
|
|
Librărie on-line |
comandă acum această carte prin librăria noastră virtuală |
|
|
|
|
|
Centrul Diecezan Caritas Iași angajează manager
Scopul postului
Managerul este responsabil de conducerea și administrarea cu succes a asociației în funcție de direcția strategică stabilită de Consiliul de Administrație.
Descrierea postului
Leadership - Conducere
participa împreună cu Consiliul de conducere la dezvoltarea unei viziuni și a unui plan strategic pentru asociație
atunci când este necesar, acționează ca un purtător de cuvânt al organizației
efectuează corespondența oficială în numele Consiliului de conducere, după caz și de comun acord cu Consiliul,
reprezintă organizația la diferite activități comunitare și la întâlniri oficiale pentru a contura profilul organizației atât la nivel local, cât și la nivel regional
Planificare și organizare
organizarea departamentelor și a echipelor de proiect în funcție de necesitățile organizației și de activitățile planificate;
urmărirea aplicării deciziilor luate și evaluarea efectelor acestora;
stabilirea și comunicarea criteriilor de evaluare a muncii personalului organizației;
elaborarea și/sau avizarea planificărilor departamentelor/programelor și/sau de resurse umane;
controlul și supervizarea activității departamentelor, programelor și proiectelor din cadrul organizației;
asigurarea coordonării între diferitele departamente din cadrul organizației;
Planificarea și organizarea resurselor umane
comunicarea obiectivelor generale, specifice și operaționale ale organizației către/între coordonatorii de programe și departamente, cu mențiunea ca aceștia să transfere la nivele ierarhice inferioare aceste informații;
efectuarea de evaluări periodice cu privire la calitatea muncii prestate în cadrul organizației
aplicarea unui sistem de apreciere și penalizare a muncii în concordanță cu obiectivele organizaționale;
asigura o atmosferă de colaborare optimă în cadrul echipei
organizează team building-uri și caută strategii de îmbunătățire a activității fiecărui membru, dar și a echipei, ca întreg
Planificare și organizare financiară
identificarea și mobilizarea resurselor materiale și umane din organizație, în vederea realizării obiectivelor propuse;
identificarea oportunităților de finanțare;
preocuparea pentru conservarea și dezvoltarea bazei materiale a organizației;
Relații comunitare / advocacy
colaborarea cu autoritățile locale, regionale și naționale în vederea îndeplinirii obiectivelor organizaționale;
reprezentarea intereselor organizației atât în timpul programului de lucru cât și în afara lui;
Managementul riscurilor
depistarea laturilor vulnerabile ale activității organizației și utilizarea informațiilor din analize pentru ameliorarea sau eliminarea lor;
Colaborează cu:
director general - relații de subordonare - la nivel intern
responsabili departamente/programe/proiecte - relații de supervizare - la nivel intern
parteneri, autorități locale, finanțatori - la nivel extern
Studii necesare:
Studii superioare în domeniul economic,
Specializare în management, marketing, resurse umane și scriere de proiecte
Experiență profesională necesară:
5-7 ani experiență progresivă într-o poziție de conducere
în antreprenoriat economic, în vederea dezvoltării unui plan de afaceri
în sectorul marketing, fundraising, P.R., scriere și implementare de proiecte
în controlling, dezvoltarea și administrarea personalului
în conceperea, aplicarea și urmărirea aplicării procedurilor
în negocieri cu finanțatorii
în domeniul social (opțional și este un plus)
Aptitudini tehnice & cunoștințe specifice necesare
bune cunoștințe în IT (Office System, baze de date)
limba engleză - nivel avansat și/sau altă limbă de circulație internațională
permis de conducere categoria B
Competențe comportamentale necesare:
excelente abilități interpersonale
excelente abilități de interacționare cu oamenii
abilitatea de a rezolva mai multe sarcini în același timp și de stabili priorități în muncă
auto-motivat și capabil de a lucra cu o supervizare minimă
demonstrează abilități foarte bune de planificare și organizare zilnică
capacitate de a conduce o echipă
demonstrează un nivel ridicat de integritate personală în fiecare zi
empatie și receptivitate față de problemele socio-umane;
Oferim:
Mediu de lucru profesionist, cu o expunere regională, națională și internațională, într-o echipă dinamica care sprijină împreună valorile asociației.
Candidații interesați pot depune un Curriculum Vitae însoțit de scrisoare de intenție la Centrul Diecezan Caritas Iași, str. Sărăriei nr. 134 sau pe adresa de e-mail: contact@caritas-iasi.ro până la 20 mai 2014. Candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Persoană de contact: Mihaela Condac, tel. 0729/550056.
Centrul Diecezan Caritas
lecturi: 22.
|
|
|
|
Caută pe site |
|
|
Biblia on-line |
|
|
Centrul Misionar Diecezan |
|
|
Centrul de Asistență Comunitară "Sfânta Tereza de Calcutta" |
|
|
|
|
|