Anul pastoral
2024‑2025

Sinod
2021-2024

RADIO ERCIS FM
ERCIS FM
În Dieceza de Iași
Librărie on-line


comandă acum această carte prin librăria noastră virtuală
Imitațiunea lui Cristos


la fiecare click
o altă meditație


 VIAȚA DIECEZEI 

Centrul Diecezan Caritas Iași angajează manager

Scopul postului

Managerul este responsabil de conducerea și administrarea cu succes a asociației în funcție de direcția strategică stabilită de Consiliul de Administrație.

Descrierea postului

    Principalele responsabilități:

    • Leadership - Conducere

      • participa împreună cu Consiliul de conducere la dezvoltarea unei viziuni și a unui plan strategic pentru asociație

      • atunci când este necesar, acționează ca un purtător de cuvânt al organizației

      • efectuează corespondența oficială în numele Consiliului de conducere, după caz și de comun acord cu Consiliul,

      • reprezintă organizația la diferite activități comunitare și la întâlniri oficiale pentru a contura profilul organizației atât la nivel local, cât și la nivel regional

    • Planificare și organizare

      • organizarea departamentelor și a echipelor de proiect în funcție de necesitățile organizației și de activitățile planificate;

      • urmărirea aplicării deciziilor luate și evaluarea efectelor acestora;

      • stabilirea și comunicarea criteriilor de evaluare a muncii personalului organizației;

      • elaborarea și/sau avizarea planificărilor departamentelor/programelor și/sau de resurse umane;

      • controlul și supervizarea activității departamentelor, programelor și proiectelor din cadrul organizației;

      • asigurarea coordonării între diferitele departamente din cadrul organizației;

    • Planificarea și organizarea resurselor umane

      • comunicarea obiectivelor generale, specifice și operaționale ale organizației către/între coordonatorii de programe și departamente, cu mențiunea ca aceștia să transfere la nivele ierarhice inferioare aceste informații;

      • efectuarea de evaluări periodice cu privire la calitatea muncii prestate în cadrul organizației

      • aplicarea unui sistem de apreciere și penalizare a muncii în concordanță cu obiectivele organizaționale;

      • asigura o atmosferă de colaborare optimă în cadrul echipei

      • organizează team building-uri și caută strategii de îmbunătățire a activității fiecărui membru, dar și a echipei, ca întreg

    • Planificare și organizare financiară

      • identificarea și mobilizarea resurselor materiale și umane din organizație, în vederea realizării obiectivelor propuse;

      • identificarea oportunităților de finanțare;

      • preocuparea pentru conservarea și dezvoltarea bazei materiale a organizației;

    • Relații comunitare / advocacy

      • colaborarea cu autoritățile locale, regionale și naționale în vederea îndeplinirii obiectivelor organizaționale;

      • reprezentarea intereselor organizației atât în timpul programului de lucru cât și în afara lui;

    • Managementul riscurilor

        depistarea laturilor vulnerabile ale activității organizației și utilizarea informațiilor din analize pentru ameliorarea sau eliminarea lor;

    • Colaborează cu:

      • director general - relații de subordonare - la nivel intern

      • responsabili departamente/programe/proiecte - relații de supervizare - la nivel intern

      • parteneri, autorități locale, finanțatori - la nivel extern

Studii necesare:

  • Studii superioare în domeniul economic,

  • Specializare în management, marketing, resurse umane și scriere de proiecte

Experiență profesională necesară:

  • 5-7 ani experiență progresivă într-o poziție de conducere

  • în antreprenoriat economic, în vederea dezvoltării unui plan de afaceri

  • în sectorul marketing, fundraising, P.R., scriere și implementare de proiecte

  • în controlling, dezvoltarea și administrarea personalului

  • în conceperea, aplicarea și urmărirea aplicării procedurilor

  • în negocieri cu finanțatorii

  • în domeniul social (opțional și este un plus)

Aptitudini tehnice & cunoștințe specifice necesare

  • bune cunoștințe în IT (Office System, baze de date)

  • limba engleză - nivel avansat și/sau altă limbă de circulație internațională

  • permis de conducere categoria B

Competențe comportamentale necesare:

  • excelente abilități interpersonale

  • excelente abilități de interacționare cu oamenii

  • abilitatea de a rezolva mai multe sarcini în același timp și de stabili priorități în muncă

  • auto-motivat și capabil de a lucra cu o supervizare minimă

  • demonstrează abilități foarte bune de planificare și organizare zilnică

  • capacitate de a conduce o echipă

  • demonstrează un nivel ridicat de integritate personală în fiecare zi

  • empatie și receptivitate față de problemele socio-umane;

Oferim:

Mediu de lucru profesionist, cu o expunere regională, națională și internațională, într-o echipă dinamica care sprijină împreună valorile asociației.

Candidații interesați pot depune un Curriculum Vitae însoțit de scrisoare de intenție la Centrul Diecezan Caritas Iași, str. Sărăriei nr. 134 sau pe adresa de e-mail: contact@caritas-iasi.ro până la 20 mai 2014. Candidații selectați vor fi invitați la interviu.

Persoană de contact: Mihaela Condac, tel. 0729/550056.

Centrul Diecezan Caritas


 

lecturi: 22.



Urmărește ercis.ro on Twitter
Caută pe site

Biblia on-line

Breviarul on-line


Liturgia Orelor
Magisteriu.ro


Documentele Bisericii
ITRC "Sf. Iosif"


Institutul Teologic Iași
Vaticannews.va


Știri din viața Bisericii
Catholica.ro


știri interne și externe
Pastoratie.ro


resurse pentru pastorație
Profamilia.ro


pastorația familiilor
SanctuarCacica.ro


Basilica Minor Cacica
Centrul Misionar Diecezan

Centrul de Asistență Comunitară "Sfânta Tereza de Calcutta"

Episcopia Romano-Catolică de Iași * Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 26, 700064 - Iași (IS)
tel. 0232/212003 (Episcopie); 0232/212007 (Parohie); e-mail: editor@ercis.ro
design și conținut copyright 2001-2024 *  * toate drepturile rezervate * găzduit de HostX.ro * stat