Referendum pentru familie
Liber nu înseamnă a face ce vrei, ci a alege binele dintre un bine și un rău. Este liber doar cel care alege ca în orice împrejurare să vrea binele și să caute adevărul.
Eliberarea de sub comunism nu a însemnat neapărat și asumarea unor valori care să-l maturizeze pe om, care apoi să ducă și la o maturizare a societății.
Din dorința de a avea, mai mult decât de a fi, omul a început să caute, să dorească, să dobândească și să facă experiențe noi, iar în această căutare, adesea haotică, și-a pierdut de multe ori propria identitate. Omul de azi nu mai știe cine este, sectorul cel mai afectat fiind cel al sexualității!
Pe acest fond, propuneri ideologice precum LGBT (lesbiană, gay, bisexual, transsexual) teoria gender, realități care până mai ieri erau considerate ca boli de către Organizația Mondială a Sănătății, treptat intră în firescul de zi cu zi, sunt transformate în propuneri legislative, sunt scoase de sub sfera maladiilor și de multe ori impuse ca un drept.
Unele țări au implementat deja în legislația proprie așa-zise drepturi pentru persoanele care trăiesc aceste realități. S-a început prin recunoașterea lor ca persoane speciale, care să nu mai fie arătate cu degetul, s-a trecut apoi la recunoașterea parteneriatului civil, mai ales între cele care voiau să conviețuiască, s-a trecut apoi la recunoașterea căsătoriei (civile) între ele, iar de aici nu a fost decât un pas să li se recunoască și dreptul de a înfia copii. Și dacă totul s-ar fi liniștit ar fi fost bine, însă toate acestea au deschis calea către alte aberații, cum ar fi necrofilia, zoofilia, iar mai nou se încearcă legiferarea pedofiliei.
Și, pentru că România este parte a Uniunii Europene, la rândul ei este încercată din toate părțile de toate aceste provocări, ajungându-se până acolo încât este amenințată cu tăieri de fonduri, cu excluderi din anumite foruri internaționale sau chiar acuzată că nu respectă drepturile omului.
Ce se cere, de fapt? Se cere crearea unui spațiu adecvat, prin propuneri legislative, care să faciliteze integrarea acelor persoane cu tendințele descrise mai sus, astfel încât trăirile lor să fie considerate o normalitate, ceea ce însă este împotriva naturii, ca și a voinței lui Dumnezeu exprimată prin revelație.
Astfel, a avea doi bărbați sau două femei ca părinți, cel puțin din punct de vedere psihologic, ar fi pentru copii o condamnare la suferință, pentru că ar fi lipsiți de ceea ce trebuie să aibă în mod vital: un tată și o mamă, un bărbat și o femeie care să le asigure echilibrul în viață.
În consecință, România vrea să se pună la adăpost de orice propunere neavenită, imorală și, ca atare, împotriva naturii și a revelației. Vrea să clarifice definiția din Constituție, articolul 48, alineatul 1, potrivit căruia "familia se întemeiază pe căsătoria liber consimțită între soți" prin înlocuirea termenului de "soți" cu formularea "bărbat și femeie", astfel încât să nu mai fie nicio altă posibilitate de interpretare.
De aceea, după ce s-au adunat circa trei milioane de semnături pentru modificare, după ce Curtea Constituțională, Camera Deputaților și Senatul și-au dat acordul, această inițiativă se concretizează printr-un referendum, la care sunt chemați să-și exprime opțiunea toți cei care au drept de vot.
Participând la acest referendum, nu doar că ne exprimăm un drept obținut, ci contribuim la păstrarea familiei așa cum a voit-o Creatorul, adică având la bază un bărbat și o femeie, chemați prin sacramentul Căsătoriei să fie deschiși spre viață, să se iubească și să se susțină reciproc.
Familia nu este ceva ce am moștenit de la înaintașii noștri, ci este mai degrabă ceva ce am luat cu împrumut de la cei de după noi. Participând la referendum, ne oferim nouă și generațiilor următoare cel puțin șansa pe care am avut-o noi, să avem un tată și o mamă, doi părinți...
Pr. Felician Tiba